SNA pro

Betingelser


Sist oppdatert: 25.08.2024


Betingelsene nedenfor gjelder for alle avtaler om kjøp og levering av varer fra snapro.no. Kjøpsvilkårene kan endres uten varsel, og datoen ovenfor viser når betingelsene sist ble justert. Vi ber deg alltid lese gjennom kjøpsvilkårene før du bestiller. Når du godkjenner kjøpet ditt hos oss, godkjenner du også kjøpsvilkårene. Kjøpet er utført når du har mottatt ordrebekreftelsen. Det er ditt ansvar som kunde å sørge for at de opplysningene du har gitt oss, som navn, e-postadresse og postadresse, er korrekte.


Priser og avgifter

Alle priser er i norske kroner (NOK), inkludert 25% MVA.


Levering

Vi sender varer med Bring. Normal leveringstid er 1-6 virkedager. Vi tar forbehold om lengre leveringstid i perioder med stor pågang hos oss eller vår transportpartner.


Skadde sendinger

Om varen blir skadet under transport eller ikke kommer frem til kunden, tar vi ansvar. Varer som blir skadet under transport med Bring, kan erstattes av transportøren. Meld fra til utleveringsstedet slik at skaden blir registrert hos Posten umiddelbart. Kontakt info@snapro.no så hjelper vi deg gjerne.


Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Dette gjelder fra dagen du mottar de bestilte varene, og senest 14 dager etterpå må du gi oss melding om dette (angrefrist). Pakken skal deretter sendes til oss innen de 14 dagene. Ved angrerett må produktet returneres i samme stand som da du mottok det.


Vi henviser videre til Angrerettloven:

§ 25 Forbrukerens forpliktelser når angreretten brukes ved avtale om levering av varer.


Varen(e) skal være i originalemballasjen. Varen må ikke være brukt eller skadet. Vennligst pakk inn varen i plast eller papir når den returneres. Kjøper betaler selv returkostnader. Returnerte klær med flekker av sminke, deodorant etc. kan dessverre ikke godkjennes. Skal du bytte til en annen vare, må du legge inn en ny bestilling. Når din retur er mottatt, vil den bli kreditert.


Du må selv dekke returfrakt i angresaker. Merk at dette gjøres på egen risiko, og vi vil ikke kunne behandle saken før vi mottar den returnerte varen. Det er derfor en fordel om du sender pakken med sporing. Vi plikter til å tilbakebetale kjøpssummen innen 14 dager fra mottak av retursendingen.


Slik returnerer du en vare


1. Du må informere SNA pro umiddelbart om at du angrer kjøpet. Beskjeden skal sendes via e-post til info@snapro.no.

2. Noter gjerne navn, adresse, e-postadresse, ditt ordrenummer, samt hvilke produkt(er) returen gjelder for.

3. Du bør returnere produktene til oss umiddelbart og innen angreretten går ut (innen 14 dager).

4. Ved retur må produktene returneres i original stand. Det er også viktig at du legger ved en lapp med ditt navn og ordrenummer slik at vi enkelt kan finne frem ordren din i vårt system. Du som kunde er ansvarlig for returfrakt, levering og tilstand på produktene ved retur. Produktene bør derfor sendes godt pakket inn og i original emballasje. Det er en fordel om du sender returpakkene med sporing.


Send pakken til:

SNA pro, Halslia 7, 8663 Mosjøen Norge.


På refusjonsbeløpet forbeholder SNA pro seg retten til å trekke en sum som tilsvarer verdifallet sammenlignet med den opprinnelige verdien til produktet for brukt eller skadet produkt. Dersom du ikke henter ordren på postkontoret og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Når ordren kommer tilbake som uavhentet, vil den bli kreditert i sin helhet og varene lagt tilbake på lager. Vi vil sende en egen faktura pålydende porto begge veier, pluss uavhentet gebyr pålydende kr. 150,- for å dekke våre håndteringskostnader.


Uavhentede pakker

Alle våre ordre sendes fortløpende fra vårt lager, så det er dessverre ikke mulig å endre/kansellere en ordre etter at den har blitt bestilt. Uavhentede pakker vil bli belastet kr. 150,- for å dekke ekspedisjonsavgift for returfrakt og håndteringskostnader. Gebyret vil enten bli trukket fra ved tilbakebetalingen av din retur, eller lagt til din faktura ved ubetalt faktura.


Reklamasjon

Reklamasjonsretten er 2 år. Reklamasjon gjelder ikke vanlig slitasje, kun produksjonsfeil. Ønsker du å sende din reklamasjon til oss, ber vi deg først kontakte oss på e-post: info@snapro.no for videre fremgangsmåte. For raskere kundebehandling, oppgi ditt ordrenummer.


Personopplysninger

Ved registrering av din bestilling på SNA pro godkjenner du at vi lagrer og bruker personopplysningene dine for å fullføre og levere din bestilling. Ifølge loven om personopplysninger har du rett til å ta del i den informasjonen som vi har registrert om deg, og hvis du anser at opplysningene er feilaktige eller irrelevante, kan du be om en rettelse eller fjerning fra vårt kunderegister. Kontakt i så fall vår kundeservice. Vi forsikrer deg at vi ikke kommer til å selge eller gi dine personopplysninger til andre.


VIKTIG!

Vi tar forbehold om trykkfeil på siden.